JAPON DİZİSİ//HIMO MEN//BELEŞÇİ SEVGİLİM// MY MOOCHY BOYFRIEND

                                           




KONUSU

    28 yaşındaki Sho Himonya (Masataka Kubota) hayatındaki iki şeye tutkuyla bağlı: biri kız arkadaşı Yuriko Kasuga'ya olan aşkı (Haruna Kawaguchi),diğeri ise çalışmamak. Bir gün ailesinin evinden atılır ve kız arkadaşı Yuriko'nun yanına taşınır. Yuriko 26 yaşında bir hemşiredir. Zorlu bir işi vardır ve Sho'yu değiştirmek için elinden geleni yapmaktadır. 

ADI: My Moochy Boyfriend//Beleşçi Sevgilim //Himo Men//ヒ モ メ ン
YÖNETMEN: Osamu Katayama
SENARİST: Tsuyoshi Konoike (manga), Hayashi Mori
KANAL: TV Asahi
BÖLÜM SAYISI: 7
YAYIN TARİHİ: 28 Temmuz - 8 Eylül 2018
YAYIN SAATİ: Cumartesi 23: 15-24: 05



OYUNCULAR



Himo Men-Masataka Kubota.jpgHimo Men-Haruna Kawaguchi.jpgHimo Men-Ryo Katsuji.jpgHimo Men-Yui Okada.jpgHimo Men-Hitomi Sato.jpg
Masataka KubotaHaruna KawaguchiRyo KatsujiYui OkadaHitomi Sato
Sho HimonyaYuriko KasugaRyosuke IkemeKonomi HamanoSatoko Tanabe
Himo Men-You.jpgHimo Men-Akio Kaneda.jpgHimo Men-Mika Ayano.jpgHimo Men-Maho Minamoto.jpgHimo Men-Shieri Ohata.jpg

YouAkio KanedaMika AyanoMaho MinamotoShieri Ohata
Kazuko OjimaTaichiro AbashiriMai YuasaRena IwaiMimi Oba


Bu diziyi japan-fans.com'dan da izleyebilirsiniz😋



Dailymotion Şifre:123


1.BÖLÜM 

DAILYMOTION //  VIDMOLY


2.BÖLÜM 

DAILYMOTION //  VIDMOLY


3.BÖLÜM 

DAILYMOTION //  VIDMOLY


4.BÖLÜM 

DAILYMOTION //  VIDMOLY


5.BÖLÜM 


6.BÖLÜM 


7.BÖLÜM -FİNAL-





5 yorum:

  1. Çevirdikçe atıyorum, dizinin hepsini henüz çevirmedim☺️

    YanıtlaSil
  2. Biz Kikazaru'yu bitirdikten sonra bunu vermeniz harika oldu! Haruna'ya doyacağız ne güzel <3 Çoook kolaylıklar diliyorum ^_^ Elinize emeğinize sağlık ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Size de çevirilerinizde kolaylıklar diliyorum:)))

      Sil
  3. off bölümler için ayrı ayrı yorum yapamıyoruz o yüzden şimdi sevdim desem olmaz sevmediğim kısmı yazsam hiç olmaz ama izleyecek olanların bazılarının keyfi kaçabilir biraz ciddi ele alınsa konu çok güzel olabilirdi ufak bir dram çok yakışırdı ben öyle hissettim ve final bahsetmek istemiyorum istediğim keyfi alamadım ben, Çeviri ve emeklerin için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide bazı kısımlar gerçekten sinir bozucuydu 😅😅 yorumunuz için teşekkürler❤️❤️❤️

      Sil