JAPON FİLMİ//KISS ME AT THE STROKE OF MIDNIGHT//GOZEN 0 Jİ KISS SHİ Nİ KİTE YO

kiss me at the stroke of midnight türkçe

KONUSU

     Hinana (Kanna Hashimoto) iyi notlara sahip tatlı bir lise öğrencisidir. Romantizme ilgisiz görünür ancak aslında yakışıklı bir erkekle çıkmanın hayalini kuruyordur.  Bir gün, yıldız Kaede (Ryota Katayose) bir film çekimi için Hinana'nın lisesine gelir. Kaede'nin kız öğrencilerin popolarına baktığını fark eder. Hinana çekimlerde yer alırken, doğal ve şefkatli bir taraf gösteren Kaede'ye ilgi duymaya başlar. Kaede de samimi ve dürüst kişiliği nedeniyle Hinana'dan etkilenir.

Film: Kiss Me at the Stroke of Midnight// Gozen 0-ji kiss shi ni kite yo// 午前0時、キスしに来て

Yönetmen: Takehiko Shinjo

Senarist: Rin Mikimoto (manga), Haruka Okita

Yapımcı: Yuka Takagi, Kasumi Yao

Görüntü Yönetmeni: Mitusru Komiyama

Yayın Tarihi:  6 Aralık 2019

Oyuncular

MEGA


VIDMOLY

51 yorum:

  1. Bu filmi izlemek istiyordum. Sonunda buldum. Çeviri için teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  2. Tek çeviri burda var teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. güzel film teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. İKİDE Bİ REKLAM GİBİ BİŞEY ÇIKIYO FİLMİ BAŞLATAMIYORUM BİLE BUNE BE!HER DAKKA BAŞI FİLM DURUYO SAÇMALIK! FİLM GÜZEL AMA YARISIMI BİLE İZLEYEMEDİM SAOLUN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alternatif bir video sitesine daha yükleyeceğim.Umarım o zaman sıkıntı yaşamazsınız. Reklamlar konusunu bilemiyorum maalesef.Ben herhangi bir reklam eklemedim.Durması internet hızınızdan da kaynaklanabilir. Bilgisayardan izliyorsanız AdBlock indirmenizi öneririm reklamları engelliyor. İyi günler dinlerim:))

      Sil
  5. youtubeda bir videoda görmüştüm filmi buluncaa çok sevindim

    YanıtlaSil
  6. Film için teşekkürlrr eğlenerek izledim❤️❤️��

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler. Çok güzel bir film. Beni çok duygulandırdı. Tek çeviri galiba burada var. Bu filmi izlemeyi çoook istiyordum ama çeviri bulamadığım için izleyememiştim. Burada görünce çok sevindim ve hemen izledim. Tekrardan teşekkürler... İzlemeyen varsa hemen izlemesini öneririm.

    YanıtlaSil
  8. ya filmin yarısına gekdikten sonra açılmadı enden böyle oldu :((

    YanıtlaSil
  9. Filmi iki farklı video platformuna yükledim.Vidmoly ve Mega. İkisinden de açılmıyor mu?

    YanıtlaSil
  10. evet ikisinden de denedim megada açıldı ama bir süre sonra gitti tekrar girdim ama açılmadı maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman vidmolyden indirmeyi deneyin.Maalesef aklıma başka bir şey gelmiyor:((

      Sil
    2. tamaam ilgilendiğin için çook teşekkür ederim çeviri içinde 💜💜

      Sil
  11. Çeviri için çok teşekkürler. Çok güzel bir filmdi. Merakla yeni çevirilerinizi bekleyeceğim. ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Şu aralar pek vaktim olmasa da yavaş yavaş çevirmeye çalışıyorum.:))) Kendinize iyi bakın

      Sil
  12. 1. De yarıda kesilince orda bir yazı vardı ingilizce çeviri yaptım para ödemenizi istiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.seçenek vidmolyden izlemeyi deneyebilirsiniz

      Sil
  13. Evet ondan 3 günde 5 kere izledim teşekkürler çok güzel ryota katayose yi çok seviyorum filmlerini yaparsanız sevinirim 🥰arada kasıyor ama bayıldım tekrar teşekkür

    YanıtlaSil
  14. filmin güzel olduğunu düşünmüştüm :/ maalesef beğenmedim. Yarıya kadar zor izledim. tek güzel şey şu sonda çalan müzik :D

    YanıtlaSil
  15. Neden isdediyimiz gibi one alamiyoruz ciktiktan sonra tekrar bastan basliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu benim yardımcı olabileceğim bir şey değil. video oynatıcısının özelliği:(((

      Sil
  16. Merhaba Tori girl diye bir Japon filim var onu çevirebilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakın zamanda yapamam. ama elimdeki diziler bitince bakacağım:)))

      Sil
    2. Ya bu filmi çok merak ediyorum yaparsan çok mutlu olurum

      Sil
  17. Film cok guzeldi tesekkurler sizden bi ricam varda acaba my brother loves me too much filmini cevirebilir misiniz lutfen hicbir yerde bulamiyorum

    YanıtlaSil
  18. İki sitede de donuyoo izleyemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun için ne yapabilirim bilmiyorum.indirerek izlemeyi deneyin.

      Sil
  19. Teşekkürler çeviri için

    YanıtlaSil
  20. çk kötü boh gibi afedersiniz

    YanıtlaSil
  21. Ben megadan sadece 20dk izledim gerisi gelmiyor

    YanıtlaSil
  22. Acaba filmin içindeki filmin adı nedir?

    YanıtlaSil
  23. Acaba kaç bölümden oluşuyor

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir film çeviri için teşekkür ederim ❤

    YanıtlaSil
  25. Birazını izledim ama buy pro diye bişey çıkıyo ne kadar çarpıya bassam da başlatmaya çalıştığım da tekrar ediyo bu durum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vidmoly alternatifinden izleyebilirsiniz
      https://vidmoly.me/w/txzf8ee2h3dz

      Sil
  26. Çeviri için teşekkürler
    Arşivim için kaliteli bir çeviri ve video bulabildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum 😋 keyifli seyirler dilerim❤

      Sil
  27. Çok teşekkürler, keyifle izledim. 🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bu güzel yorumun için de çok teşekkür ederim 🥰 🥰 ❤️

      Sil